سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

24آبان ماه آخرین مهلت نام نویسی درسامانه سماح

متقاضيان تشرف به عتبات عاليات در اربعين حسینی تا بیست و چهارم آبان برای نام نویسی در سامانه سماح به نشاني WWW. SAMAH.HAJ.IR مهلت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛براساس اعلام ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور، دریافت روادید کشور عراق از مبادی رسمی، بهره مندی از پوشش بیمه ای و خدمات پزشکی در داخل خاک عراق، تعیین تاریخ خروج از مرز و پرداخت الکترونیک وجه روادید از مزایای نام نویسی در این سامانه است.
متقاضيان سفر به عتبات عاليات در اربعين حسيني پس از نام نويسي در سامانه سماح براي صدور ويزا به دفاتر زيارتي معرفي مي شوند.
 بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین تنها مسیر دریافت ویزای اربعین سامانه سماح است اما متاسفانه عده ای با تشکیل موسسات موقت و غیر مجاز با هدف کسب منافع و سوء استفاده از احساسات پاک مذهبی مردم شریف سعی دارند با وعده ارائه ویزا و بیمه ارزان قیمت،  در روند  متمرکز و منظم  ساماندهی زائران اخلال ایجاد نمایند.
 
 سازمان حج و زیارت با تأکید بر اینکه مشتاقان زیارت اربعین ثبت نام در سماح را به روزهای پایانی موکول نکنند، آمده است: متقاضیان زیارت اربعین برای دریافت ویزا از مراجعه مستقیم به سفارت و کنسولگری های کشور عراق خودداری نمایند و صرفاً از طریق دفاتر مجاز زیارتی که لیست آن در سامانه سماح و سایت سازمان حج و زیارت اعلام شده، اقدام نمایند.
 
انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.