سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

توسعه کلینیک های مددکاری اجتماعی در کشور

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشوراز توسعه کلینیک های مددکاری در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛موسوی چلک افزود: در حال حاضر ۲۵۰ کلینیک مددکاری در کشور فعال است و دراستانهای اصفهان، ایلام ارومیه و البرز کلینیک اجتماعی راه اندازی شده است و این مراکز توسعه می یابد.

وی اضافه کرد: در راستای حقوق بشر و مددکاری اجتماعی کلینیک های مددکاری اجتماعی راه اندازی می شود.

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشورعنوان کرد: یکی از موضوعات و وظایف مددکاران اجتماعی توجه به موضوع حقوق شهروندی است که بر همین اساس تفاهم نامه ای جداگانه بین انجمن مددکاران اجتماعی ایران و کانون کلینیک های مددکاری اجتماعی با معاونت حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری در سال جاری منعقد شده است.

چلک خاطر نشان کرد:اساس کار ما در نظارت این است که به سمت اصلاح و بهبود پیش بریم و تعطیلی مراکز را افتخار نمی دانیم و اگر نسبت به حقوق جامعه تعدی شود وارد کار می شویم و مراکزی بودند که به علت تخلف تعطیل شدند.

وی بیان کرد:سازمان بهزیستی در بحث واگذاری امور به بخش غیر دولتی جزو موفق ترین سازمانها در کشور است و در بحث کیفی جا دارد که بگویم، مراکز کیفیت لازم را دارند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشورعنوان کرد:تفاهم نامه ای با انجمن مددکاران اجتماعی ایران و دادگستری امضا شده تا حقوق شهروندی را توسعه دهیم و در این میان کانون کلینیک های مددکاری اجتماعی ایران تفاهم نامه را با بهزیستی منعقد کرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: مددکاری ، کلینیک ، توسعه ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.