سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

برگزاری 13عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج دانش آموزی

مسول بسیج دانش آموزی استان زنجان گفت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی 13عنوان برنامه بر گزار خواهد شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛احمدی تبار با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای هفته بسیج دانش آموزی گفت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی 13عنوان برنامه در قالب 221مراسم در استان برگزارمی شود که این برنامه‌ها در سطح مناطق 14گانه اداره کل آموزش و پرورش و حوزه‌های 17 گانه بسیج دانش‌آموزی اجرا خواهد شد.

وی افزود: سازمان بسیج دانش آموزی باید براساس افق چشم انداز و در سال 1404دارای ویژگی هایی همچون برخورداری از دانش آموز هوشیار،آگاه،مسؤولیت پذیر،شجاع و بانشاط باشد .

احمدی تبار با اشاره به اینکه قشر بسیج دانش‌آموزی از گستره آمار جمعیتی بالایی برخوردار است،ادامه داد :تشکیل بخش عظیمی از ارتش 20 میلیونی توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی، یکی از رسالت‌های مهم این سازمان محسوب می‌شود.

مسول بسیج دانش آموزی استان شعار هفته بسیج دانش آموزی امسال را «دانش آموزانقلابی و مدرسه انقلابی »اعلام کرد .

احمدی‌تبار با بیان اینکه رزمایش پدافند غیرعامل در 24 مدرسه استان زنجان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: همزمان با دهم آبان ماه هم، دانش‌آموزان بسیجی با ائمه جمعه در سطح همه شهرستان‌های استان دیدار می‌کنند.

وی بیان کرد: بیش از یک هزار و 70 واحد مقاومت بسیج در استان زنجان وجود دارد که برنامه‌های مورد نظر در 420 واحد مقاومت اجرایی می‌شود.

گفتنی است مسیر راهپیمایی روز 13 آبان ماه در شهر زنجان از چهار راه امیر کبیر به سوی چهار راه انقلاب ساعت 9:30 صبح آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.