سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کشف 74 کيلوگرم حشيش و دستگیری یک قاچاقچی در عملیاتی مشترک

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: 74 کيلوگرم مواد مخدر از نوع حشيش با همکاري بين پليس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه و پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان کشف شده است.

بهه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "قباد خنجري"گفت: بر اساس اخبار به دست آمده، مشخص شد که يک باند توزيع مواد مخدر به دنبال انتقال يک محموله مواد مخدر از استان هاي جنوبي به استان هاي غربي کشور است، از اين رو موضوع در دستور کار ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه قرار گرفت.
وي افزود: پس از حدود يک ماه کار اطلاعاتي و فني مشخص شد که قاچاقچيان بنا دارند اين بار را با استفاده از يک دستگاه خودرو تريلر ماک و در پوشش بار برنج وارد استان هاي غربي کنند.
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه عنوان کرد: پس از هماهنگي با سلسله مراتب فرماندهي تعداد دو تيم از ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه به موقعيت پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان عزيمت و پس از هماهنگي با معاون دادستان استان همدان تعداد چهار تيم از ماموران اين استان نيز وارد عمل شدند.
سرهنگ خنجري ادامه داد: تيم هاي اعزام شده در نهايت ساعت 19 روز سوم آبان ماه در يک عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير و به منظور بازرسي دقيق خودرو را به مقر پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان منتقل کردند.
وي توضيح داد: در نهايت پس از بازرسي تريلر، از تعداد چهار دريچه تعبيه شده در قسمت گاري خودرو تعداد 38 بسته مواد مخدر از نوع حشيش به وزن 74 کيلوگرم کشف شد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، حشیش ، قاچاقچی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.