سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

تجلیل معاون امور استانهای صدا و سیما از خانواده شهید مدافع حرم مراثی

معاون امور استانهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سفر به استان آذربایجان شرقی با خانواده شهید مدافع حرم سردار سید رضا مراثی دیدار کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دکتر دارابی با تجلیل از ایمان، رشادت و صبر و استقامت خانواده‌ های معظم شهیدان گفت : مدافعان حرم ، مدافعان حریم ولایت  و اهل بیت ( ع) هستند .

وی گفت: شهدای مدافع حرم ، پاسداران واقعی حریم ولایت هستند و همچون نگینی در تاریخ خواهند درخشید چرا که برای دفاع از انسانیت به این افتخار نائل شده اند.

دکتر دارابی تصریح کرد : شهدای ایران اسلامی به ویژه شهیدان مدافع حرم قهرمانان بزرگ امروز جامعه اسلامی هستند و  به جهان بشریت و انسانیت هم تعلق دارند و این افتخار بزرگ ماندگار خواهد بود.

علی دارابی با اشاره به اینکه شهیدان مدافع حرم شهیدان مدافع مرزهای عقیدتی و ارزش ها  هستند ، افزود: این شهیدان اگر در خارج از مرزهای ایران اسلامی به مقابله با دشمنان اسلام بر نمی خاستند یقینا باید در داخل کشور به دفاع می پرداختند.

وی گفت: امروز باید بیش از هر زمانی یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شود و رسانه ملی هم با تلاش مضاعف برای تعظیم و تکریم شعائر الهی و نکوداشت فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار خواهد کوشید.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.