سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

همایش طلبه عصر

همایش حوزه انقلابی "طلبه عصر" امروز در قزوین برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ این  همایش با حضور جمعی از اساتید ،طلاب و روحانیون حوزه های علمیه قزوین در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجد النبی برگزار شد.

مدیر موسسه فرهنگ و تمدن توحیدی استان قم با بیان اینکه این همایش به دلیل اهمیت حوزه های علمیه می تواند به جلسه مهمی در استان تبدیل شود گفت: مقام معظم رهبری  همواره بر الگو قرار دادن علما و بزرگان  حوزه و مبارزین تاکید دارند.

حجت الاسلام محمد رضا فلاح با اشاره به جایگاه علما در مسیر انقلاب اسلامی  افزود: در گذشته بزرگان ،فرزانگان و علمای رشید و مبارزی در حوزهای علمیه بودند که در مقابل و ظلم و ستم ایستادند.

وی اضافه کرد : همین علما بودند که از نفوذ افکار پلید دشمنان در حوزه های علمیه جلوگیری کردند.

در ادامه مدیر حوزه های علمیه استان قزوین هم  درباره تاکید مقام معظم رهبری بر انقلابی ماندن حوزه های علمیه گفت : این موضوع باید مورد توجه  طلاب و اساتید حوزه علمیه  قزوین قرار گیرد.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به تلاش دشمنان در ایجاد  تفرقه و اختلاف بین آحاد مردم و روحانیون  افزود:هدف دشمنان جلوگیری از عملی شدن پیام رهبر انقلاب در حوزه های علمیه است.

وی اضافه کرد: این جوهر انقلابی در حوزه های علمیه ی داخل و خارج کشور به وضوح مشاهده می شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه طلاب با  داشتن این احساس که سربازان امام زمان (عج)هستند گفت: با این احساس می توانند ثمره فعالیت همه انبیا را به تحقق برسانند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.