سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحانی با حضور در باشگاه خبرنگاران جوان:

من با این همه افتخار جهانی 30 میلیون تومان ارزش نداشتم؟/فدراسیون ممنوع الخروجی مرا پیگیری نکرد

مربی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: حسین روحانی اعتقاد داشت مسئولان می توانستند مشکل خروجی اش را ظرف 24 ساعت حل کنند اما به دلایل نامعلوم از انجام دادن این کار خودداری کردند.

حسین روحانی در گفت و گو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اینکه به چه دلیل به مسابقات جهانی اتریش اعزام نشده است، بیان کرد: پیش از حضور در مسابقات جهانی اتریش ورزشکاران 16 مرحله اردو را پشت سر گذاشته بودند، خود من هم در طول این مدت تمام سعی ام براین بود که با انگیزه دادن به اعضای تیم بتوانم برای موفقیت این تیم هر کاری را که از دستم بر می آمد، انجام دهم. متاسفانه درست شب اعزام تیم به اتریش در فرودگاه متوجه شدم به دلیل شکایت دادگاه خانواده علیه من حق خروج از کشور را ندارم و تمام این عوامل باعث شد که مدارک شخصی ام توسط گذرنامه فرودگاه ضبط شده و از لحاظ روحی و روانی لطمه شدیدی به من وارد شود.

وی ادامه داد: نکته جالب توجه این است که وسایلم همراه با تیم به اتریش اعزام شد اما متاسفانه خود من نتوانستم تیم را همراهی کنم. بعد از این اتفاقاتی که برایم رخ داد تماسی از طرف مسئولان فدراسیون کاراته با من گرفته نشد تا از وضعیتم و اینکه به چه دلیل نتوانستم همراه با سایر ورزشکاران به اتریش اعزام شوم جویا شوند. معتقدم مسئولان فدراسیون می توانستند کاری کنند که مشکلم برطرف شود و بدون هیچ لطمه ای به اتریش سفر کنم.

قهرمان اسبق جهان گفت: به نظر من هر قهرمانی یک روزی در زندگی شخصی اش به طور حتم دچار مشکل خواهد شد، اما تنها انتظارم از مسئولان این بود که با توجه به اینکه جزو معدود کاراته کاهایی در ایران هستم که هنوز در رنکینگ جهانی جزء 10 نفر برتر جهان قرار دارم، مشکل مرا برطرف کنند. من تنها به دلیل مبلغ ناچیز 30 میلیون تومان نتوانستم از کشور خارج شوم، که این برای ورزشکاری که در طول سالیان گذشته زحمات فراوانی را برای کشورش کشیده است تا در میادین بین المللی پرچم کشورش را به اهتزاز در بیاورد واقعا خجالت آور است. از طرفی به دلیل مشکلات خانوادگی تمام اموالم را از دست دادم و نهایت امر به دلیل بدهی 30 میلیونی به همسرم ممنوع الخروج شدم. معتقدم این پول به راحتی می توانست توسط فدراسیون که اکنون در کسوت مربی در خدمت تیم ملی کاراته هستم پرداخت شود تا من هم به سایر اعضای تیم در اتریش ملحق شوم. اما باید تاکید کنم که این مشکلی که برای من رخ داده 100 درصد برای اشخاص دیگر هم اتفاق افتاده است.



وی درباره اینکه چرا تماسی از طرف مسئولان برای حل مشکلات وی صورت نگرفته است، تصریح کرد: بعد از اینکه این اتفاقات به وقوع پیوست، باورش برایم سخت است که مربی تیم ملی همراه تیم در اتریش نخواهد بود. بالاخره من در این 7 ماه اخیر زحمات زیادی را برای این بچه ها متحمل شده بودم و در صورت حضور در آنجا می توانستم از لحاظ فنی و تاکتیکی به سایر اعضای تیم کمک کنم. تنها تقاضا و انتظار من از مسئولان این است که اگر ورزشکاری که در طول دوران حرفه ای خود زحمت می کشد تا برای کشورش افتخار آفرینی کند. زمانی که یک ورزشکار پس از خداحافظی از میادین ورزشی دچار مشکلات می شود مسئولان وی را تنها نگذارند و حمایت های لازم را به عمل بیاورند. برای اینکه برای این ورزشکار هزینه های زیادی صرف شده تا به اینجا برسد و این خوب نیست که بعد از اتمام دروان ورزشی ورزشکار را به حال خودش رهایش کنند.

مربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که آیا وی خبر داشته که قرار است در فرودگاه برایش چنین مشکلی پیش بیاید یا خیر، افزود: نه متاسفانه فکر نمی کردم چنین اتفاقی برایم رخ دهد،باید اعلام کنم تا شهریور ماه سال جاری بدون هیچ مشکلی می توانستم از کشور خارج شوم اما نمی دانم که به یک باره چه حادثه ای رخ داد که درست در زمان اعزام تیم به مسابقات جهانی متوجه شدم نمی توانم از کشور خارج شوم.

روحانی در پایان درباره مسابقات ورزشکاران در مسابقات جهانی بیان کرد: قرار است امروز 3 نفر از ورزشکاران در قسمت آقایان به ترتیب سجاد گنج زاده، ذبیح الله پور شیب و آسیا برکی به مصاف حریفان خود بروند. فردا هم امیر مهدی زاده و سعید احمدی باید به روی تاتامی می روند. با توجه به تمریناتی که ورزشکاران پشت سر گذاشته اند می توانم تمامی این نفرات را شانس مدال معرفی کنم، امیدوارم تاکتیک هایی را که در تمرینات به آنها گوشزد کرده ایم در زمین مسابقه به نحو احسن اجرا کنند. از طرفی با کوتاهی مسئولان امیدی به حضور در این رقابت ها ندارم، تنها امیدوارم کاراته کاها مانند گذشته نتایج خوبی را در این مسابقات کسب کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۲:۳۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۵
مگه تو این مملکت به نابغه و ورزشکار و این چیزها هم بها میدن....نه آمو جان......................................
ناشناس
۰۲:۳۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۵
نه دیگه پوله فیش های حقوقی این ماه باید جور میشد واسه شما پول داشتن....شرمنده.
ناشناس
۰۲:۳۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۵
نه دیگه پوله فیش های حقوقی این ماه باید جور میشد واسه شما پول داشتن....شرمنده.
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۵
این چیز تازه ای نیست.شما اولیش نیستی مطمئنا آآخریشم نخواهی بود.نمیخوام مثال ناشایستی بزنم چون ارزش یه قهرمان در ایران نزد مردم بسیار بالاست.وقتی خوب چلوندنت بیخیالت میشن.
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۵
این چیز تازه ای نیست.شما اولیش نیستی مطمئنا آآخریشم نخواهی بود.نمیخوام مثال ناشایستی بزنم چون ارزش یه قهرمان در ایران نزد مردم بسیار بالاست.وقتی خوب چلوندنت بیخیالت میشن.
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۵
شما اول مشكلت را با همسرت حل كن بعد برو اتريش....
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۵ آبان ۱۳۹۵
شما اول مشكلت را با همسرت حل كن بعد برو اتريش....
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۵
این مهریه پدر جوونارو در اورده
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۵
مهریههههههههه چه کاره ادم میکنه
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۵
اخه دولت هم کم کاری و بی لطفی کرده .اخه یک مربی جهانی که میتونه در کشورهای دیگر صد برابر این پول را یکساله از اونها بگیره که برا این مبلغ فرار نمیکنه .باید ممنوع الخروجیش را برمیداشتند یا وثیقه میزاشتن تا برگرده وثیقشون ازاد بشه .فکر کنم عمدی بوده و فدراسیون کاراته از داخل براش میزدن .یکی با همسرش همکاری میکرده و امارش را میداده .
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۵
قهرمان تو در نبرد زندگی شکست خوردی.هدف از ورزش درست زندگی کردن است که تو باختی