سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صمد پورسیدی:9 ماه حقوق نگرفته ام/مسئولان به رشته پر مدال دوچرخه سواری توجه نمی کنند

رکابزن المپیکی کشور گفت:علت سقوطم در رنکینگ آسیا بی توجهی مسئولان و 9 ماه بی روحیه تمرین کردن است.

صمد پورسیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص علل افتش نسبت به دوره قبل در رنکینگ آسیا اظهار کرد: طبق رده بندی که از سوی رنکینگ آسیایی اعلام شده است با توجه به اینکه سالهای پیش رده اول آسیا بودم امسال نهمین نفر هستم و این نزول بیش از حد به خاطر عدم حضور در تورهای بین المللی است.

وی افزود:بنده 9 ماه است که هیچ حقوقی از باشگاه دریافت نکرده ام و در این مدت از جیب می خورم البته تمرین بخور نمیری داریم اما تا کجا با جیب خالی می توان پیش رفت؟! در هر صورت من همان صمد گذشته هستم و این سقوط نشانه بی توجهی مسئولان است.

پورسیدی در ادامه بیان کرد: رکابزنان تیم قزاقستان هم اکنون در رنکینگ آسیایی دوم شده اند و رده های خوبی را از آن خود کردند زیرا در تمام مسابقات و تورهای بین المللی شرکت می کنند تیم پیشگامان کویر یزد نیز در این رقابتها شرکت می کنند اما تیم شهرداری تبریز به خاطر حضور تیم فوتبالش که به لیگ صعود کرده رشته پر مدال دوچرخه سواری را کنار گذاشته است.

وی تصریح کرد:تیم شهرداری تبریز هزینه سه تیم فوتبال ماشین سازی،تراکتور سازی و گسترش فولاد را تقبل می کند به این خاطر و حضور این سه تیم به لیگ مرحله شانزدهم 8 ماه است که حقوق ما را پرداخت نکرده است و اصلا به تیم دوچرخه سواری توجه نمی کند.

رکابزن المپیکی کشور در ادامه تاکید کرد: برای حضور در المپیک دو نماینده کشور از تیم شهرداری تبریز انتخاب شد اما الان در رنکینگ آسیایی نهم شدم و با اینکه روحیه خوبی ندارم اما تمرین می کنم تا بتوانم به تیم ملی بپیوندم و در مسابقات حضور پیدا کنم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:کسانی که هنگام برگزاری مسابقات المپیک ما را مسخره می کردند و می گفتند زمین خوردیم هم اکنون این وضعیت اسف بار و بی پولی و عدم حضور در رقابت های مهم را هم ببینند مگر نه من همان صمد هستم که چندین پیراهن طلایی رقابتها را به دست آوردم. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.