سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

مسئولان از دو قطبی شدن جامعه جلوگیری کنند

ثمره خون شهدا،وحدت و انسجام همه آحاد مردم بود و اکنون نیز باید مسئولان گوش به فرمان رهبری باشند و از دو قطبی شدن جامعه جلوگیری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛امام جمعه شهرستان سربیشه در یادواره آبروی کوچه ها افتخار محله، یادبود شهید غلامحسین جلالی که عصر دیروز جلوی منزل شهید در شهر خوسف برگزار شد،گفت:اگر شهدا نبودند و از این کشور و انقلاب دفاع نمی کردند ما هم باید مثل ملت های منطقه زیر چکمه آمریکایی ها له می شدیم.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سنجری افزود:شهدا رفتند تا ما راه را گم نکنیم و ما نیز باید با تبعیت محض از ولایت فقیه ، این انقلاب را به صاحب اصلی اش تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه توطئه های دشمن همچنان ادامه دارد،گفت: دشمن امروز از راه اباحه گری و ترویج فرهنگ غرب قصد دارد جوانان ما را منحرف کند.

خطیب نماز جمعه شهرستان سربیشه افزود:اکنون نیز جوانان این کشور حاضرند تا در عراق و سوریه جان فشانی کرده و با رژیم های کودک کش اسرائیل ، آل سعود و دست نشانده های آن ها مبارزه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سنجری با بیان اینکه ثمره خون شهدا وحدت و انسجام همه آحاد مردم بود، گفت:اکنون نیز باید مسئولین گوش به فرمان رهبری باشند و از دو قطبی شدن جامعه جلوگیری کنند.

در ابتدای مراسم فرمانده ناحیه بسیج خوسف با اشاره به رشادت های جوانان این دیار در هشت سال دفاع مقدس افزود:شهدا نیازی به یادواره ندارند و این ما هستیم که برای آنکه راه را گم نکنیم باید اهداف و آرمان های شهدا را مرور کنیم.

سرهنگ محمد رضا آوازی اظهار کرد:ما باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشته و نگذاریم فرهنگ ایثار و شهادت به فراموشی سپرده شود.

برپایی نمایشگاه و بیان خاطره توسط همرزم شهید از دیگر برنامه های این یادواره بود.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.