سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشانی:پیگیر روادید رکابزنان هستم

سرپرست حوزه دبیری فدراسیون دوچرخه سواری گفت:در حال پیگیری هستم تا روادید رکابزنان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان و بحرین صادر شود.

محمد رضا کاشانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: وضعیت فدراسیون خوب است و کارها با سرعت پیش می رود هم اکنون در حال برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات لیگ ها و حضور موفقیت آمیز در مسابقات  قهرمانی آسیا هستم زیرا مسابقات قهرمانی آسیا در رشته های پیست در هندوستان و مسابقات جاده ،استقامت و نیمه استقامت در بحرین برگزار خواهد شد.

وی افزود:مسابقات قهرمانی آسیا از 18 بهمن ماه در هندوستان دهلی نو برگزار می شود تا به حال مجوز شورای برون مرزی رکابزنان صادر شده است 15 روز پس از آن مسابقات استقامت و نیمه استقامت و جاده در بحرین برگزار می شود.

کاشانی در ادامه بیان کرد: برای حضور در این مسابقات سه مرحله اردو در هر رشته تدارک دیده ایم تا تیم ها به آمادگی کافی به منظور شرکت در رقابتها برسد البته پس از اتمام مسابقات تمرینات تیم آغاز می شود.

 سرپرست حوزه دبیری فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص اینکه برای حضور ورزشکاران در این رقابتها مانند قبل دچار مشکل روادید نخواهند شد تاکید کرد: در جلسه شورای برون مرزی نماینده فدراسیون دوچرخه سواری شرکت کرد و با توجه به سخت گیری شدید هندوستان به منظور صادر شدن روادیدها ما هم اکنون خیز بلند برداشته ایم تا مشکلی در خصوص کسب روادیدها  پیش نیاید.

وی در خصوص اینکه پس از انتخاب رئیس فدراسیون جدید علاقمند به ادامه فعالیتش است خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه در حال حاضر به عنوان سمت فعلی فعالیت می کنم در این دوره تمام تلاشم را خواهم کرد تا آن طور که شایسته است فدراسیون هدایت شود و کارها را مانند یک دبیر تا لحظه آخر دنبال خواهم کرد.

کاشانی در خصوص برگزاری  لیگ بانوان تاکید کرد: اولین مرحله لیگ بانوان در رشته کورسی از 11 تا 14 آبان ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.