سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیکشهر

توزیع هزار بسته مهرانه میان دانش آموزان نیازمند نیکشهر

مدیر آموزش و پرورش نیکشهر گفت: هزار دانش آموز نیازمند این شهرستان توسط مدیران مدرسه ها شناسایی شدند و بسته های مهرانه (لوازم التحریر) در اختیارشان قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ساره باور اظهار داشت: کالاهای توزیع شده شامل دفتر، خودکار، مداد و سایر لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان است که با همکاری سمن ها، ناحیه نفتی نیکشهر، تامین اجتماعی چابهار و نیک اندیشان فضای مجازی میان افراد نیازمند توزیع شده است.

وی تصریح کرد: افراد نیازمند توسط مدیران مدرسه ها شناسایی و مسئولان مربوطه با رعایت حرمت و شخصیت افراد این بسته ها را در اختیار آنان قرار دادند.

وی افزود: دانش آموزانی وجود دارند که ممکن است به دلیل مشکلات اقتصادی از ادامه تحصیل باز بمانند اما اگر روزی توانمندان بتوانند هزینه حداقل یک دانش آموز را متقبل شوند دیگر دانش آموزی با مشکل اقتصادی رو به رو نمی شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه وقف در حوزه علم، نشانه فرهنگ یک منطقه و مردم فرهیخته ای است که در حوزه آگاهی، تحصیل و رشد دانش آموزان اقدام می کنند توزیع این بسته های تحصیلی نقش مهمی در رفع نیازهای دانش آموزان خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.