سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

اجرای طرح وارنیش فلوراید برای دانش آموزان

53 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی استان با اجرای طرح ملی غربالگری سلامت دهان و دندان با عنوان طرح وارنیش فلوراید تحت پوشش طرح سلامت دندان قرار می گیرند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرپرست واحد بهداشت دهان و دندان مرکز بهداشت ایلاماعلام کرد : با همکاری وزارت بهداشت 90 هزار وارنیش فلوراید  به ارزش 2 میلیارد ریال برای دانش آموزان مقطع ابتدایی تامین شده است.

علی بیگلری گفت : طرح وارنیش فلوراید برای دومین سال پیاپی با مشارکت وزارتخانه های بهداشت و آموزش و پرورش همزمان در سراسر کشور در مناطق روستایی، عشایری و شهری و برای دانش آموزان پایه اول تا ششم اجرا می شود.

وی افزود : وارنیش فلوراید در 2 مرحله انجام می شود که مرحله نخست آن از هفته آخر مهر ماه آغاز شده و تا پایان آذر ماه ادامه دارد و مرحله دوم نیز ابتدای سال آینده و بعد از تعطیلات نوروزی انجام می گیرد.

وی تاکید کرد : در طرح غربالگری سلامت دهان و دندان هر دانش آموز 2 بار مورد معاینه دهان و درمان قرار گرفته و آموزش های لازم در مورد مراقبت صحیح و اصولی از سلامت دهان و دندان به دانش آموزان، معلمان و مربیان آنها داده می شود.











انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.