سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

شناسایی بیش از ۳۰هزار مددجوی مستعد اشتغال

بیش از ۳۰ هزار و۶۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی مستعد اشتغال هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر کل کمیته امداد استان گفت : طرح استعداد سنجی مددجویان تحت حمایت خراسان شمالی در راستای ارزیابی میزان توانمندی آنان در حوزه اشتغال در حال اجر است.

عباس اهرابی افزود : بر اساس این طرح، مهارت ها و علاقه مندی های حرفه ای، آموزشی و شغلی تمام خانواده های تحت حمایت شناسائی و سنجش می شود تا آنان برای ایجاد فرصت شغلی مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه این طرح برای تمامی افراد ۱۵ تا ۷۰ سال تحت پوشش در حال اجرا است، تصریح کرد : طبق شغل ها واستعداد سنجی انجام شده بیش از پنج هزار و ۲۷۰ نفر به دوره های مهارت آموزی، ، ۳۰ نفر مهارت حرفه آموزی و۴۳۰ نفر هم نیازمند دوره های کار آفرینی هستند.

اهرابی استعدادیابی مدجویان توسط مشاوران شغلی ، آموزش و مهارت آموزی که اساس راه اندازی یک شغل پایدار ، نظارت بر طرح های اشتغال را از جمله مراحل ایجاد اشتغال پایدار عنوان کرد.

مدیر کل کمیته امداداستان گفت : جذب اعتبارات متناسب با تعداد مددجویان مستعد، شناسائی نخبگان،کمک به توسعه عدالت اجتماعی و استعداد سنجی افراد از جمله فواید مهم طرح شناسائی مستعدین اشتغال است .

هم اکنون حدود ۶۰ هزار نفر از مددجویان در اجرای این طرح مورد سنجش قرار گرفتند.

انتهای پیام/ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.