سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

تهیه بانک اطلاعاتی فعالان قرآنی لرستان

مسئول دفتر قرآن و عترت ارشاد لرستان، از تهیه بانک اطلاعاتی از فعالان قرآنی استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ منصور احمدی گفت: فعالان قرآنی استان در هر زمینه‌ای می‌توانند با مراجعه به سایت qlr.farhang.gov.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود در این بانک اطلاعاتی اقدام کنند.
وی هدف این دفتر از تهیه بانک اطلاعاتی را شناسایی و ساماندهی مربیان، فعالان و مراکز قرآنی دانست و افزود: از آنجا که زیربنای برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف، وجود آمار و اطلاعات کارآمد و به‌روز است، بنابراین دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اقدام به تهیه بانک جامع اطلاعات فعالان قرآنی کرده است.
احمدی ادامه داد: بانک جامع اطلاعات شخصیت‌های قرآنی در راستای تعامل هرچه بهتر و بیشتر با جامعه قرآنی و همچنین تسهیل در امر ارتباط با آن‌ها در شش محور قاریان قرآن، هنرمندان قرآنی، مدیران و پیشکسوتان قرآنی، مربیان و حافظان قرآن، تهیه می‌شود.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تصریح کرد: به همین منظور و به جهت ثبت اطلاعات فعالان قرآنی در بانک اطلاعاتی لینک «ثبت‌نام فعالان قرآنی» در پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت قرآن و عترت به نشانی qlr.farhang.gov.ir در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.