سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

مساعدت بیش از 78 میلیارد ریالی حامیان طرح اکرام به ایتام کرمانی

بیش از 78 میلیارد ریال حامیان طرح اکرام به ایتام کرمانی کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ناصر شیبانی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان، با بیان اینکه در نیمه نخست امسال حامیان طرح کرام و محسنین بیش از 93 میلیارد و 406 میلیون ریال به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین مساعدت کرده‌اند، گفت: همواره حامیان طرح اکرام و محسنین با مساعدت‌های عاطفی، معنوی، نقدی و غیرنقدی خود یاری رسان فرزندان خانواده‌های تحت حمایت هستند.

وی تعداد ایتام دارای حامی در استان را 11 هزار و 704 نفر اعلام کرد و افزود: این ایتام توسط 24 هزار و 185 حامی خیر حمایت می شوند.

شیبانی خاطر نشان کرد: 7 هزار و 68 فرزند غیر یتیم (مشمول طرح محسنین) نیز تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند که توسط هفت هزار و 672 حامی خیر حمایت می شوند و حامیان در کنار پرداخت سرانه ماهیانه به حساب فرزندان معنوی خود، خانواده‌های آنان را نیز در تامین جهیزیه، لوازم ضروری زندگی، تحصیل و درمان یاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه هزار و 332 حامی محسنین و هزار و 138 حامی ایتام نیمه نخست امسال در استان جذب شده است، تصریح کرد: کمک های حامیان خیر به ایتام و فرزندان محسنین در نمیه نخست امسال نسبت به مدت مشابه ی پارسال رشد خوبی داشته است.

شیبانی با اشاره به اینکه طرح محسنین در جهت دستگیری از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت که دارای سرپرست از کار افتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود، گفت: این طرح برای حمایت مستمر از فرزندان غیریتیم توسط حامیان صورت می‌گیرد تا آتیه‌ای روشن را برای آنان رقم بزنیم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.