سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان

37 مدرسه جدید هدیه رهبری به دانش آموزان سیستان و بلوچستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: با عنایت رهبر معظم انقلاب 37 مدرسه دیگر از سوی بنیاد برکت در نقاط مختلف این استان ساخته می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علیرضا راشکی اظهار داشت: بنیاد برکت به دستور رهبر معظم انقلاب نهضت مدرسه سازی را در سطح کشور راه انداخته و متعهد به ساخت هزار مدرسه در هزار نقطه محروم ایران اسلامی شده است.

وی ادامه داد: تاکنون حدود 440 مدرسه توسط بنیاد برکت در سطح کشور ساخته شده که 73 مدرسه آن مصوب برای سیستان و بلوچستان است که همگی به غیر از 6 مورد که در دست ساخت قرار دارد تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی گفت: آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان مهرماه امسال در مراسم افتتاح پنج مدرسه در استان همزمان با سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس و با هدایت حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب انجام شد از ایشان درخواست کرد شمار مدارس بنیاد برکت را در سیستان و بلوچستان به 100 مدرسه برسانند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان ادامه داد: رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب این درخواست را با محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مطرح کرد و وی قول داد شمار مدارس بنیاد برکت در این استان تا پایان امسال به 110 فضای آموزشی برسد.

راشکی افزود: پیرو این موضوع در نشست روز گذشته با حضور جعفری معاون امور زیربنایی بنیاد برکت و عباسی معاون امور نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور موافقت نامه ای برای ساخت 37 مدرسه جدید از سوی بنیاد برکت در سیستان و بلوچستان امضا شد.

وی گفت: بر اساس این توافقنامه عملیات اجرایی این مدارس جدید اهدایی رهبر معظم انقلاب در کانون های جمعیت دانش آموزی به صورت پراکنده تا پایان امسال در سراسر سیستان و بلوچستان به ویژه سواحل مکران آغاز می شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.