سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مختار در نشست مجمع زنان پارلمان دنیا؛

مشارکت کامل و امن زنان در تمام فرآیندهای دموکراتیک، در اولویت قرار گیرد

دبیر شورای اجرایی مجلس ایران در اتحادیه بین المجالس جهانی گفت: ما برای تغییر کلیشه‌های طولانی مدت در مورد قدرت زنان باید از فرزندانمان شروع کنیم.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خانه ملت؛ جلیل مختار دبیر شورای اجرایی مجلس ایران در اتحادیه بین المجالس جهانی، در نشست مجمع زنان پارلمان دنیا و در جریان تهیه پیش نویس حمایت کشورها در خصوص افرایش حمایت زنان ضمن قدردانی از گزارشگران برای ارائه پیش نویس، آن را دارای عناصر خوبی دانست و گفت: ما برای تغییر کلیشه‌های طولانی مدت در مورد قدرت زنان به عنوان رهبران قابل اعتماد و تصمیم گیران باید از فرزندانمان شروع کنیم. از این رو به یک استراتژی بلندمدت جهت پرورش جوانان از سطوح محلی تا ملی نیاز داریم.

دبیر شورای اجرایی مجلس ایران در اتحادیه بین المجالس جهانی تاکید کرد که مشارکت کامل و امن زنان در تمام فرآیندهای دموکراتیک، رهبری و مدیریت آن‌ها در سطح ملی و بین‌المللی در اولویت قرار گیرد.

وی در پایان گفت: رسیدن به ایده " آینده‌ای که ما می‌خواهیم" در شرایطی محقق می‌شود که مشارکت کامل و امن زنان در تمام فرآیندهای دموکراتیک ، رهبری و مدیریت آن‌ها در سطح ملی و بین‌المللی به عنوان اولویت مدنظر باشد؛ در همین راستا چندین نکته برای درج در پیش نویس قطعنامه به دبیرخانه ارسال کردیم که امیدواریم پیش نویس قطعنامه با اجماع پذیرفته شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.