سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دایی تصمیم به اعتصاب را بر عهده بازیکنان گذاشت

علی دایی هفته گذشته برای جلوگیری از اعتصاب نفتی‌ها وساطت کرد اما امروز تصمیم گیری در این خصوص را به خود بازیکنان سپرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بازیکنان تیم نفت تهران در هفته گذشته با وساطت علی دایی حاضر به انجام تمرین برای رویارویی با ذوب‌آهن شده بودند پس از این دیدار قرار بود بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند اما مسئولان نفت به تعهدات خود عمل نکردند. بر این اساس بازیکنان نفت تصمیم گرفتند در فاصله 4 روز بازی با سیاه جامگان، دست به اعتصاب بزنند و در تمرین شرکت نکنند.

محمد دایی مربی تیم نفت تهران با تاکید بر اینکه بازیکنان نفت حق اعتصاب دارند گفت: به هر حال مشکلات مالی و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان سبب شده که بازیکنان در تمرین امروز دست به اعتصاب بزنند و تمرین نکنند.

وی در ادامه عنوان کرد: علی دایی هفته گذشته زمانی‌ که بازیکنان قصد اعتصاب داشتند وساطت کرد اما امروز تصمیم‌گیری در مورد انجام تمرین را به خود بازیکنان سپرد و به آنها حق داد.

دایی بیان کرد: امیدوارم مسئولان باشگاه نفت خیلی سریع به داد تیم نفت برسند و حیف است این تیم با این مشکلات از روند نتیجه‌گیری خود خارج شود.

مربی نفت تهران در پایان درباره وضعیت تمرین فردای این تیم خاطرنشان کرد: این موضوع را باید از مسئولان باشگاه نفت پرسید و من نمی‌توانم از طرف آنها حرفی بزنم. آنچه که مشخص است باشگاه نفت تهران مشکلات مالی زیادی دارد که در آینده می‌تواند عواقب بدی برای این تیم به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.