سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

تاکید دادستان برای جلوگیری از تخریب محیط زیست

دادستان قزوین از دو مدیر اجرایی خواستار توجه جدی به جلوگیری از تخریب محیط زیست شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام صادقی نیارکی ، با صدور نامه های جداگانه خطاب به رییس سازمان جهاد کشاورزی و مدیر کل محیط زیست استان  خواستار توجه جدی به موضوع و جلوگیری از تخریب محیط زیست شد.

در نامه آمده است :  برحسب گزارش های واصله، در بخش هایی از استان قزوین تعدادی از کشاورزان مبادرت به کشت نایلونی محصولات کشاورزی  کرده اند  و پس از برداشت محصول پلاستیکهای ناشی از این کشت را جمع آوری نمی کنند که این امر موجب آلودگی محیط زیست می شود .

 در این نامه خطاب به مسئولان محیط زیست  تاکید شده  است: ضمن نظارت کافی، برای  پیگیری و طرح شکایت علیه مسببین امر در هر حوزه قضایی مربوطه با مستندسازی اقدام کنند و نتیجه آن به دادستان  گزارش شود.

همچنین در نامه ارسالی دادستان قزوین به سازمان جهاد کشاورزی آمده است : صرف نظر از اینکه، کشت نایلونی از لحاظ کشاورزی مورد تایید است یا خیر؟ باید متخصصین این حوزه، ضمن اظهار و با فرض مناسب بودن این نوع کشت، با مدیریت و آگاه سازی و هوشیار کردن  کشاورزان ، از تخریب محیط زیست که عمدتاً با رهاسازی پلاستیک های ناشی از این نوع کشت است ، خودداری و توجه ویژه ای به  محیط زیست اعمال شود .

حجت الاسلام صادقی نیارکی متذکر شد : با توجه به اینکه موضوع اعلامی از جمله حقوق عام است  و تضییع این حقوق تعقیب کیفری مسئولین مربوطه را در پی خواهد داشت ، موضوع مورد توجه قرار گیرید و نتیجه اقدامات آن نیز گزارش شود.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.