سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوریان مشکل استقلال را پیدا کرد"Not Interveiw"

سر مربی تیم فوتبال استقلال تهران بعد از 3 پیروزی در لیگ برتر فوتبال مشکل این تیم را در فضای مجازی پیدا کرد و دستور ممنوعیت مصاحبه را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان همان طور گه می دانیم تیم فوتبال استقلال روزها و هفته های ابتدایی لیگ را با بدترین نتایج ادوار مختلف لیگ شروع کرد و به نوعی در قعر جدول قرار داشت و به همین منظور علیرضا منصوریان و بازیکنانش به شدت تحت فشار و انتقاد هواداران و اهالی فوتبال قرار داشتند.

در هر صورت استقلالی ها توانستند با بردهای اخیر تا حدودی به آرامش نسبی برسند و تا حدودی از فشارهای وارد شده در امان باشد اما با این تفاسیر شاگردان منصوریان و عوامل تیم نمی توانند به همین چند برد دل ببندند و خیال کنند در جدول بهترین شرایط را دارند.

همچنین این روزها هم به نظر می رسد منصوریان تصمیمات درستی را برای استقلالی ها لحاظ نمی کند چرا که وی روز گذشته استقلالی ها را ممنوع المصاحبه کرد تا بر این اساس آرامش به دست آمده را از دست ندهد. بدون شک ایده ای است که هر مربی این کار را انجام نمی دهد حتی مربیان خارجی و به روز.

به هر حال این روزها منصوریان و دوستانش دوست ندارند این آرامش را از دست بدهند و با یک شکست دیگر به روزهای بد گذشته برگردند. آنها می دانند که بازیهای سخت استقلال تازه از راه رسیده و باید به مصاف تیم هایی مثل فولاد و سپاهان و تراکتورسازی بروند.

 منصوریان سرمربی آبی ها کلیه عوامل تیمش اعم از کادر فنی و کادر پزشکی را تا اطلاع ثانوی از مصاحبه با رسانه ها منع کرد. منصوریان در مورد دلیل این کار گفت: استقلال در شرایط بسیار حساسی قراردارد. ما دو مسابقه سخت مقابل فولاد و مس کرمان پیش رو داریم که دارای شرایط خاصی برای ماست و استقلال جهت حفظ روند رو به رشد خود و جلوگیری از ورود حواشی نیاز به آرامش و تمرکز کامل دارد.

این تصمیم در حالی گرفته شد که پیش از این نیز شنیده می شد بازیکنان از حضور در صفحات مجازی منع شده اند.واقعا این مسئله جای سوال دارد که تیم استقلال با چند مصاحبه بازیکن و مربی و حضور در صفحات مجازی آرامش خود را از دست می دهند ؟یعنی بازیکنان بزرگ دنیا از جمله مسی و غیره نیز با ممنوع المصاحبه شدن آرامش روانی شان از بین می رود؟در هر صورت این تصمیم منصوریان نمی تواند زیاد مورد قبول باشد چرا که اگر قرار است تیمی با مصاحبه و حضور در صفحات مجازی آرامش خود را از دست بدهد پس بهتر است منصوریان و کادر فنی از نظر بار فنی بیشتر عملکرد خود را ارتقا دهند تا با چنین مشکلاتی مواجه نشوند.

باید دید تدبیر جدید استقلالی ها برای بستن زبانشان و فعالیت نکردن دست هایشان در فضای مجازی به کمک این تیم خواهد آمد یا باز هم آبی ها طعم شکست را خواهند چشید و به روزهای تلخ ابتدای فصل بازخواهند گشت و بهتر است منصوریان بداند با بستن زبان و دستان آبی ها نمی تواند موفق باشد و از طرفی یک مربی برای برد و حفظ آرامش تیمش بهتر است انجام کارهای دیگر را در دستور کار قرار دهد.

بعد از واژه های بیگانه فیلترینگ و فرشینگ این بار Not interview به عنوان برگ برنده استتقلال رو شد.

اولیایی مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال در این خصوص گفت:در ابتدا باید بگویم برای تعریف یک باشگاه و ارزش گذاری آن باید هواداران در نظر گرفته شوند چرا که باشگاه با هواداران و طرفداران قابل ارزش یابی است.

وی ادامه داد: بنابراین هدف اصلی فوتبال این است که مردم جذب باشگاه ها شوند و برای تماشاگران روابط عمومی داشته باشیم تا اخبار باشگاه ها در اختیار آنها قرار گیرد.

مدیر عامل اسبق استقلال افزود :اینکه بازیکن ،مربی و یا هر باشگاهی موفق به جذب افکار عمومی می شود به دلیل این است که مطبوعاتی به درستی کار خود را انجام داده اند و باید بگویم مطبوعات حق زیادی به گردن ورزش دارند و این مساله یک اصل مهم در ورزش خواهد بود.ورزش حرفه ای به این منظور است که ما اطلاعات صحیح را در اختیار مردم بگذاریم.

وی ادامه داد:از طرفی اگر یک بازیکن در هر مورد بخواهد اظهار نظر کند این خطای بزرگی است که در حال حاضر در کشور ما نیز اتفاق می افتد. هم اکنون نیز شاهد هستیم که یک بازیکن راجع به کادر فنی،کادر ستادی و بخش مالی به خود اجازه صحبت و اظهار نظر می دهد که این مسئله در فوتبال حرفه ای ما خط محسوب می شود و ما نیز نباید اجازه دهیم چنین امری صورت گیرد و کار منصوریان نیز خوب بوده اما اینکه از یک فوتبالیست و یا کادر فنی بخواهیم مصاحبه نکند و همه چیز محرمانه بماند درست نیست.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.