سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

بهره برداری از طرح بام اسدآباد تا 2 ماه آینده

شهردار اسدآباد گفت: طرح تفریحی و توریستی بام اسدآباد در صورت مناسب بودن شرایط آب و هوا تا 2 ماه آینده بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمزه عبدکوند با بیان اینکه این طرح می تواند تفرجگاهی زیبا برای گردشگران داخلی و خارجی باشد اظهار کرد: مجموعه بام اسدآباد در مرحله نخست در مسیری به طول 350متر و عرض 30متر با اعتبار اولیه سه میلیارد و 500 میلیون ریال در حال اجرا است.

وی از این طرح به عنوان طرحی ماندگار و ارزشمند برای سلامتی و تفریح شهروندان اسدآبادی یاد کرد و گفت: توسعه صنعت گردشگری، افزایش مدت اقامت گردشگران، افزایش اشتغال و درآمد سرانه شهروندان، ایجاد فضاهای مناسب برای پرکردن اوقات فراغت و رفاه شهروندان و بهبود عبور و مرور شهری و راه های دسترسی به معابر اصلی شهر و کاهش ترافیک از مهمترین اهداف اجرای این مجموعه است.

عبدکوند تصریح کرد: علاوه بر فضاهای سبز، شهربازی، پیست پیاده روی، دوچرخه سواری و همچنین وسایل ورزشی در طول جاده سلامت پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه المان شهدای گمنام نیز بخشی از بام اسدآباد است که در حال ساخت و تکمیل است افزود: ایجاد سایر فضاهای رفاهی و توریستی شامل کافی شاپ، رستوران و هتل نیازمند مشارکت بخش خصوصی و دریافت تسهیلات بانکی است.

وی اظهار کرد: کسانی که تمایل به سرمایه گذاری در طرح تفریحی و توریستی بام اسدآباد هستند مورد حمایت مسئولان قرار می گیرند.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.