سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

تفاهمنامه بین جهاد دانشگاهی و میراث فرهنگی منعقد شد

جهاد دانشگاهی می‌تواند زمینه ورود به سال گردشگری را فراهم آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه سال آینده سال گردشگری سیستان و بلوچستان است، آموزش‌های جهاد دانشگاهی زمینه‌ ورود به سال گردشگری را فراهم می‌آورد.


کامبیز مشتاق‌گوهری در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری و آموزشی بین جهاد دانشگاهی و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان اظهار کرد: با توجه به اینکه سال 96 سال گردشگری به سیستان و بلوچستان است جهاد دانشگاهی می‌تواند با آموزش‌های تخصصی و فوق تخصصی زمینه ورود به سال گردشگری را آماده سازد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: جهاد دانشگاهی در بزنگاه‌های همکاری‌های فرهنگی و آموزشی‌ همواره حضور داشته و این نهاد دانش‌بنیان می‌تواند با آموزش‌های تخصصی و فوق تخصصی زیرساخت و بسترهای لازم برای وارد شدن به سال گردشگری را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه برای تمامی امور باید آموزش و مباحث آموزشی مدنظر باشد، گفت: موفقیت در کارها و امور با آموزش و توجه به این مهم محقق می‌شود.
 
رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار کرد: جهاد دانشگاهی آمادگی خود را برای انجام همکاری‌های مشترک در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی و تحقیقاتی اعلام می‌دارد.
منصور تاجری با بیان اینکه جهاد دانشگاهی از دیرباز به عنوان نهادی انقلابی و علمی شناخته می‌شود، افزود: جهاد دانشگاهی توانایی این را دارد تا زمینه و بسترهای مورد نیاز را در عرصه‌های مختلف آموزشی و علمی برای اقشار مختلف، ادارات و نهادهای گوناگون فراهم آورد.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی با نیازسنجی، در صدد رفع مشکلات و توسعه استان است و ظرفیت برگزاری تمامی دوره‌های آموزش عمومی، تخصصی و فوق تخصصی مورد نیاز استان را دارد و با استفاده از اساتید مجرب می‌تواند به نحو احسن از عهده آن برآید.

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه بین جهاد دانشگاهی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان دستی منعقد و به امضا می‌رسد، گفت: این تفاهم‌نامه به منظور توسعه فعالیت‌های بین دستگاهی و با هدف تعمیق و ارتقاء زمینه‌های همکاری مشترک، بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود، افزایش تعامل دو جانبه و به منظور همکاری و بهره‌برداری هر چه بیشتر از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی در مسیر توسعه و بالندگی روزافزون سیستان و بلوچستان منعقد می‌شود.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.