سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

مرگ چاه کن جوان در سیرجان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری سیرجان گفت: یک جوان سی ساله افغان که در حال حفر چاه در یک منزل مسکونی بود به علت گازگرفتگی و ورود فاضلاب به داخل چاه جان سپرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی فیروز آبادی افزود: در پی این حادثه دو تیم آتش نشان به محل واقع در شهرک سمنگان رفتند.

وی خاطرنشان کرد: جوان افغان که حدود سی سال سن داشت در عمق یازده متری در حال حفر پشته بود که به چاه همسایه وارد شده و گاز و فاضلاب باعث خفگی او می شود.

فیروز آبادی تصریح کرد: ماموران آتش نشانی باتوجه به شدت گاز موجود در چاه با استفاده از کپسول اکسیژن به عمق یازده متری رفته و جوان افغان را به بالا آوردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی گفت: متاسفانه برخی از چاه کن ها اصول ایمنی را در هنگام حفر پشته رعایت نکرده و از مهارت کافی نیز برخوردار نیستند که خیسی و تفاوت رطوبت خاک را تشخیص دهند و متاسفانه جان خود را از دست می دهند.

فیروزآبادی افزود: طرحی در دست بررسی داریم که هر منزل هنگام دریافت پروانه ساختمان از شهرداری موظف به ارائه نقشه حریم چاه با اشاره به جهت شمال یا جنوب پشته باشد تا از وقوع چنین حوادث ناراحت کننده ای جلوگیری کنیم.

وی یادآور شد:چندی پیش نیز یک پدر و پسر در سیرجان هنگام حفر چاه دچار گازگرفتگی شده و هر دو جان باختند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مرگ ، چاه کن ، افغان ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.