سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

ارزیابی مسایل اجرایی راهنماهای بالینی در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)

ريیس سازمان نظام پزشكي استان فارس با حضور در مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر(ع) شیراز و دیدار با مسوولان مرکز، مسایل مربوط به اجرای راهنماهای بالینی را ارزیابی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دكتر حمیرا وفايي ريیس سازمان نظام پزشكي استان فارس به همراه  دكتر مسعود شفيعي طي نشستی با دکتر امید براتی رییس بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) موارد مرتبط با اجرايي كردن راهنماهاي طبابت باليني را بررسي كردند.
دکتر براتی افزود: با توجه به پايلوت بودن بيمارستان حضرت علي اصغر (ع) در اجرای راهنما هاي باليني، يكي از فوايد اجراي اين راهنما ها، دفاع  از كادر درمان در مراجع قانوني  است.
او این امر را موجب ایجاد ارتباط تنگاتنگ ميان اين مركز و سازمان پزشكي قانوني عنوان کرد و افزود: در اين ارتباط دو سويه، مسایل و موانع قانوني با حضور مسوولان فني بيمارستان و اعضاي سازمان نظام پزشكي بررسي مي شود.
او با اشاره به استفاده از  دستاوردهاي تحقيقات باليني گروه مشترك میان بيمارستان حضرت علي اصغر(ع) و  دانشكده مديريت و اطلاع رساني و سازمان نظام پزشكي که  در حال اجرا است، تصریح کرد: در همین راستا، تلاش می شود تا راهكارهاي موثري  برای رفع موانع و حمايت از كادر درمان شناسایی شود.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.