سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

استاندارد نبودن آسانسورهای ادارات

مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد ایران گفت: از 2 هزار و 560 آسانسور مراکز و ساختمان های دولتی در کشور تنها 30 دستگاه آن استاندارد است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  پرویز درویش در همایش روز جهانی استاندارد گفت : استاندارد نبودن این دستگاه ها مشکل جدی است که باید متولیان هر چه زودتر و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث، نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنند.

وی گفت : در 2 ماهه گذشته مصوبه ای ابلاغ شد که همه تولید کنندگان کالا و عرضه کنندگان خدمات با یک استاندارد مورد تایید سازمان استاندارد فعالیت کنند.

وی مرغوبیت، سرعت ارائه، قیمت و نوآوری را چهار عامل تاثیرگذار بر کیفیت یک کالا و یا یک خدمت اعلام و تاکید کرد : در بحث تولید آنچه ملاک بود و سیاست کلی ما باید بر آن اساس قرار گیرد مقوله اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب هر سال این نیاز و سیاست های کلی آن را ابلاغ کرده اند.

مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در 2 بعد درون گرا و برون زا تعریف شده است، افزود : بند 24 سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی به مقوله استاندارد اشاره دارد و در واقع استاندارد سازی راهی برای معرفی تولیدهای به جهان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تدوین 30 هزار استاندارد ملی در ایران خبر داد و  اظهار کرد: 80 هزار کالا در کشور تحت پوشش استاندارد اجباری هستند.












 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.