سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفشگری:پدیده به تیم های مدعی نزدیک می شود

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تیم ما از لحاظ فنی وضعیت خوبی دارد و رفته رفته به جمع مدعیان نزدیک می شود.

 مهرداد کفشگری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره توقف پدیده مقابل پیکان گفت: عملکرد خوبی مقابل پیکان ارائه کردیم و در بازی که باید به پیروزی می رسیدیم با بدشانسی و از دست دادن موقعیت های گلزنی سه امتیاز را از دست دادیم.
 
وی افزود: پدیده از لحاظ فنی عملکرد خوبی دارد اما ناکامی ما در نتیجه گیری سبب شده این عملکرد به چشم نیاید. امیدوارم به مرور زمان مشکل نتیجه نگرفتنمان را حل کنیم و در زمین به حق خود برسیم.
 
 کفشگری در مورد دیدار این هفته پدیده مقابل صبا، گفت: هر چند این بازی خارج از مشهد برگزار می شود اما فرصت ما برای نتیجه نگرفتن به پایان رسیده و مطمئنا برای پیروزی مقابل صبا به زمین می‌رویم. برتری مقابل صبا قم می تواند موفقیت تیم ما در بازیهای بعدی را به دنبال داشته باشد.
 
هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد در پایان تصریح کرد: اهداف بزرگی با پدیده دارم. باور کنید تیم ما از نظر تاکتیکی شرایط خوبی را پشت سر می گذارد. با این وجود تلاش می‌کنیم با موفقیت در دیدارهای آتی، رفته رفته به بالای جدول نزدیک شویم و طبق اهداف از پیش تعیین شده خود به چهره یک تیم مدعی بدل شویم. خوشبختانه شرایط جدول به گونه ای است که تیم ها اختلاف امتیازی کمی دارند و باید در همین هفته ها این اختلاف را از بین ببریم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.