سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ای تی اند تی، شرکت تایم وارنر را خریداری می کند

شرکت "ای تی اند تی" قصد دارد "تایم وارنر" را به قیمت 85 میلیارد و 400 میلیون دلار خریداری کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل بلومبرگ، شرکت مخابرات تلفن ثابت "ای تی اند تی" آمریکا با خرید شرکت "تایم وارنر" به قیمت 85 میلیارد و 400 میلیون دلار موافقت کرد. اگر این معامله صورت گیرد، یک امپراتوری از مخابرات تلفنی و رسانه ها تشکیل می شود که مالک بیشتر برنامه های تلویزیونی و خدمات اینترنت بی سیم خواهد بود.

قرار است هر سهم تایم وارنر به قیمت 107.50 دلار فروخته شود که این رقم حدود 20 درصد از آنچه در روز جمعه تعیین شد، بیشتر است.

سهامداران تایم وارنر نیز قرار است برای هر سهم 53.75 دلار پول نقد و 53.75 دلار از سهام شرکت ای تی اند تی دریافت کنند.

"رندال ال. استفنسون،" رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل اجرایی شرکت ای تی اند تی در بیانیه ای اعلام کرد: این یک رقابت برای دو شرکت با نقاط قوت مکمل است که بتوانند صنایع ارتباطات و رسانه را با هم درآمیزند.

در نتیجه این معامله، شرکت ای تی اند تی مالک جدید شبکه های اچ بی او، سی ان ان و شرکت فیلم سازی "برادران وارنر" خواهد بود.

استفنسون شنبه شب در یک کنفرانس اعلام کرد: زمانی که ما درباره آن گفتگو کردیم به این نتیجه رسیدیم که ارزش آن را دارد که دو شرکت را با یکدیگر ادغام کنیم و یک شرکت متفاوت ایجاد کنیم.

افراد آگاه اعلام کردند: مدیران ارشد این دو شرکت در هفته های اخیر برای گفتگو در خصوص استراتژی های کسب و کار با یکدیگر ملاقات کرده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.