سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

اعزام 120 هزار مددجو به سفر زیارتی

امسال 120 هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور، به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سفر یکروزه به شهرکرد گفت: تا پایان سال جاری 120 هزار مددجوی این نهاد از همه استان ها به سفرهای زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام می شوند.

حجت الاسلام حسین احمدیان افزود: سال گذشته نیز 81 هزار و 511 نفر از مددجویان به مشهد مقدس و چهار هزار و 120 نفر به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی، تقویت ایمانی و اعتقادی در 2 بخش کارکنان و مددجویان را از مأموریتهای فرهنگی کمیته امداد بیان و اضافه کرد: در همه استان ها بايد کانون های فرهنگی و آموزشی تشکيل و فعال شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری نيز با اشاره به اجرای طرح ملی «خوب باشیم» در استان گفت: این طرح در راستای ترویج و احیای فرهنگ احسان و نیکوکاری و سنت های حسنه اسلامی، اکرام ایتام، تقویت روحیه جمعی و نهادینه سازی کمک به همنوعان، مستضعفان و نیازمندان جامعه اجرا می شود.

علی ملکپور افزود: افزایش روحیه مسئولیت پذیری در قشرهای مختلف جامعه، گسترش فرهنگ اخلاق مداری و استفاده از ظرفیت های مردمی جهت اشاعه فرهنگ نوع دوستی از دیگر اهداف این طرح ملی است.

انتهای پیام/ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.