سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

جمع آوری 11 میلیارد ریال زکات در رازو جرگلان

نیمه نخست امسال 11 میلیارد ریال زکات در شهرستان رازو جرگلان جمع آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیر کمیته امداد شهرستان راز و جرگلان با اشاره به اینکه نیمه نخست امسال حدود 11 میلیارد ریال زکات جمع آوری شد ، گفت: از مجموع زكات جمع آوری شده از این شهرستان مبلغ 9 میلیارد و 346 میلیون ریال زكات مال و یک میلیارد و 574 میلیون ریال زكات فطریه بوده است.

غلام عباس صادقی افزود: قرار است 60 درصد کل زکات جمع‌آوری شده در این شهرستان صرف رفع نیازمندان شود و مابقی زکات جمع‌آوری شده صرف امور عمرانی و توسعه‌ای مناطق مختلف می‌شود.

وی با اشاره به پیش بینی تمهیدات لازم کمیته امداد در حمایت از معیشت و زندگی مددجویان گفت: در نیمه نخست امسال بیش از یک هزار سبد کالا جهت کمک به اطعام نیازمندان توزیع شده است.

صادقی ارزش ریالی این سبد کالاها را 10 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این سبدهای کالا شامل قند، شکر، ماکارونی، عدس، برنج، نمک و گوشت قرمز بوده که بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

وی همچنین از اهدای 49 سری کمک هزینه ازدواج به زوج های تحت حمایت خبر داد و گفت : برای پرداخت این کمک هزینه ها حدود یک میلیارد ریال از محل در آمد ها، زکات و مراکز نیکوکاری هزینه شده است که هم اکنون 86 نفر از زوج های جوان تحت پوشش نیز به دلیل کمبود اعتبار پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند.

انتهای پیام/ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.