سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

برگزاری مسابقه بزرگ«سجده بر سجاده عشق» در جزیره قشم

به مناسبت ایام شهادت امام سجاد(ع ) ، مسابقه بزرگ«سجده بر سجاده عشق» از سلسله برنامه های کنگره بین المللی امام سجاد(ع ) در شهرستان قشم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،حجت الاسلام محمد طاهری فرد، مسئول دفتر نمایندگی ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه قشم گفت: برای برگزاری این مسابقه بیش از یک هزار و ٢٠٠ جلد کتاب دعای مکارم الاخلاق تهیه شده است.
وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند کتاب ها و پرسشنامه ها را از طریق ، کانون های فرهنگی هنری، مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج و ادارات تهیه و پاسخ سئوالات را تا چهارم آبان به مراکز یاد شده تحویل دهند.
مسئول دفتر نمایندگی ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه قشم گفت: به نیت ١٤ معصوم(ع) به ١٤ نفر هدیه تعلق می گیرد که به نفر اول، سکه تمام بهار آزادی، پنج نفر نیز کمک هزینه سفر به کربلای معلی و هشت نفر نیز کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می شود.
 حجت الاسلام محمد طاهری فرد افزود: نفرات برتر این مسابقه 6 ابان در همایش بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) که هم زمان با شب شهادت آن امام همام در مسجدالنبی(ص) جزیره قشم برگزار می شود، معرفی خواهند شد.
انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.