سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

فعالیت سه کمیته بررسی و رفع موانع تولید در بخش جهادکشاورزی

مدیر امور سرمایه گذاری جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از فعالیت سه کمیته بررسی و رفع موانع تولید در راستای اقتصاد مقاومتی در این اداره کل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دلشاد جهانبخشی گفت: این کمیته ها شامل کمیته بررسی طرح های کشاورزی، کمیته رفع موانع تولید با حضور متقاضیان و بانک های عامل و کمیته نظارت است که از بررسی طرح ها تا رفع موانع و عقد قرارداد در بانک فعالیت می کنند.

وی با بیان شناسایی 637 طرح با اعتباری افزون بر 2 هزار و 800 میلیارد ریال در کمیته بررسی طرح ها با حضور بانک های عامل برای معرفی دریافت تسهیلات پس از اخذ مجوزات قانونی افزود: این تعداد شامل 61 فقره پرونده در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی این کمیته با اعتبار بیش از یک هزار و 270 میلیارد ریال، 76 فقره طرح در بخش تولیدات گیاهی با اعتبار 170 میلیارد ریال، 373 طرح در بخش تولیدات دامی با اعتباری بالغ بر 900 میلیارد ریال و 127 طرح در بخش شیلات با اعتبار افزون بر 510 میلیارد ریال می باشد.

مدیر امور سرمایه گذاری اداره کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در این کمیته بحث های مربوط به بدهی های معوق و علت آن با حضور متقاضیان و بانک های عامل مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گفته جهانبخشی؛ کمیته نظارت هم با پیگیری مستمر و تشکیل جلسات متعدد با کارگروه های شهرستانی و بازدید از طرح ها، بر اجرای آن ها نظارت می کند.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.