سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

زرین شهر مستعد، توسعه گردشگری

پارک کوهستان، عامل جذب گردشگران در زرین‌شهر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهردار زرین‌شهر با اشاره به پتانسیل‌های بالای سرمایه‌گذاری در زرین‌شهر، بیان کرد: زرین‌شهر از لحاظ استراتژیک در موقعیت خاصی در کشور قرار دارد.

جواد جمالی افزود : زرین‌شهر مستعد به توسعه گردشگری است و در این حوزه شهرداری احداث پارک 110 هکتاری کوهستان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه احداث بوستان کوهستان باعث توسعه فضای سبز و کاهش آلایندگی‌های محیطی می‌شود، گفت : بوستان کوهستان زرین‌شهر به‌عنوان مجموعه تفریحی توریستی، بوستان شهری و مجموعه بین‌راهی، برای استفاده شهروندان زرین‌شهر و مسافران در نظر گرفته‌شده است.

شهردار زرین شهر با اشاره به اینکه با احداث بوستان کوهستان ، وسعت فضای سبز زرین‌شهر به 350 هکتار خواهد رسید ادامه داد: در این مجموعه امکاناتی همچون زمین‌بازی کودکان، مجموعه آبی تفریحی، دریاچه مصنوعی، آب‌نما، اورژانس و کمک‌های اولیه، پیست موتورسواری و دوچرخه‌سواری، پیست اسب‌سواری، نمایشگاه صنایع‌دستی، شهربازی و باشگاه تیراندازی پیش‌بینی‌شده است.

جواد جمالی بیان کرد : طرح شهرک حمل‌ونقل زرین‌شهر در راستای سازمان‌دهی شرکت‌های حمل‌ونقل کالای منطقه زرین‌شهر و اصفهان در مساحتی بالغ ‌بر ۱۰۰ هکتار از اراضی شهرداری زرین‌شهر اجرایی شد .


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.