سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

سوادکوه گردی 50 گردشگر از 10 کشور خارجی +تصویر

۵۰ گردشگر از ۱۰ کشور خارجی از طریق ریل تا ایستگاه دو‌آب سوادکوه دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رضا دانش‌زاده رئیس اداره میراث‌فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری  سوادکوه گفت: در راستای گردشگری ریلی 50 گردشگر از ۱۰ کشور خارجی توسط یکی از شرکت‌های گردشگری از طریق ریل تا ایستگاه دو‌آب سوادکوه حضور یافتند.

وی افزود: ۵۰ گردشگر از کشورهای آلمان، سوئیس، اتریش، آمریکا، استرالیا، ایرلند، اوکراین، فرانسه، روسیه و ترکیه به عنوان گردشگر ریلی از سوادکوه دیدن کردند.

وی با بیان اینکه حضور این گردشگران در راستای گردشگری ریلی و همایش توسعه شهرستان سوادکوه انجام شد، گفت : بیان توانمندی‌های گردشگری سوادکوه و توصیف آثار مختلف شهرستان و اعلام بسته گردشگری در جمع گردشگران خارجی بیان شد.

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سوادکوه گفت : حضور و استفاده از توانمندی‌های گردشگران داخلی و بین‌المللی و مسافران و گردشگرانی که از محور سوادکوه استفاده می‌کنند از برنامه‌های گردشگری است.

رضا دانش‌زاده افزود: پیگیری برای امضای توافق‌نامه با راه‌آهن شمال برای تقویت گردشگری ریلی در حال انجام است.

وی گفت: این برنامه توسط یکی از شرکت‌های گردشگری حوزه تهران که در همایش توسعه سوادکوه هم حضور داشت، برنامه‌ریزی شد و این گردشگران در ادامه برگزاری تور گردشگری از استانهای یزد و اصفهان هم بازدید می‌کنند.
 
 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.