سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

معاون اجرایی رئیس جمهور فردا به اراک می آید

شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور یک روز زودتر از هیات دولت به استان مرکزی سفر می کند .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ زمانی قمی  استاندار مرکزی با اشاره به سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به اراک  گفت : "محمد شریعتمداری" معاون اجرایی رئیس جمهور صبح فردا و یک‌روز زودتر از سفر هیات دولت به استان مرکزی به این استان سفر می‌کند.

وی افزود: شریعتمداری در این سفر در بدو ورود در ساعت 9 صبح در مرکز دانشگاهی پیام نور اراک واقع در کمربندی شمالی اراک حضور می‌یابد و در این برنامه، ستاد ارتباطات مردمی "سامانه111" با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

زمانی‌قمی تصریح کرد: معاون اجرایی رئیس جمهور عصر فردا نیز در نشستی با سرمایه‌گذاران خارجی استان مرکزی در اراک دیدار می‌کند.

استاندار مرکزی با اشاره به سفر رئیس محترم مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری به اراک گفت: "طاهره قیومی" رئیس مرکز ارتباطات دفتر رئیس‌جمهور نیز ظهر فردا در استان مرکزی و شهر اراک حضور می‌یابد تا آخرین هماهنگی لازم در این زمینه انجام شود.

نشست هم اندیشی با حضور قیومی، رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری، ظهر فردا شنبه یکم آبان ماه در فرهنگسرای آئینه اراک برگزار می‌شود.

رئیس جمهور و هیات همراه روز یک شنبه دوم آبان وارد اراک می شود و روز دوشنبه نیز میهمان مردم دیار آفتاب شهرستان خمین است.

انتهای پیام/ ف
برچسب ها: اراک ، معاون ، اجرایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.