سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

پیش بینی پروژه های متنوع برای رونق مجموعه تخت فولاد

مدیر مجموعه تخت فولاد گفت: پروژه های مختلفی برای رونق این مجموعه در نظر گرفته شده که در آینده نزدیک اجرایی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید علی معرک نژاد در اختتامیه دوره تخت فولاد شناسی اظهار کرد: به دنبال معرفی شهدا، علما و مفاخر مدفن در تخت فولاد، دوره آموزشی تخت فولاد شناسی برای شهروندان اصفهانی از طرف این مجموعه برگزار شد.
وی افزود: این دوره تخصصی با رویکرد علمی، پژوهشی و دانشگاهی به منظور پرورش نیروهای متخصص تحت عنوان کارشناسان تخت فولادشناس و استفاده آنان در فعالیت های این مجموعه با حضور 6 استاد در سرفصل های مختلف ارائه شد.
مدیر مجموعه تخت فولاد اضافه کرد: برای آشنایی دیگر شهروندان علاقه مند نیز، دوره های عمومی در قالب روایات و داستان های اخلاقی از زندگی شخصیت های بزرگوار مدفون در این مجموعه برپا شد.
وی ادامه داد: در طول این دوره ها فرم های نظر سنجی بین حاضران توزیع شد که برحسب برآوردهای صورت گرفته از این فرم ها در حوزه زیرساخت های زیارت و بازدید  از این مجموعه دچار مشکل هستیم.
معرک نژاد تصریح کرد: برای رونق بخشیدن به  مجموعه تخت فولاد پروژه های متنوعی در نظر گرفته شده است.
وی در پایان افزود: افتتاح کانون راهنمایان گردشگری، پژوهش های مختلف برای حفظ آثار مجموعه تخت فولاد و ایجاد نگارخانه در این مجموعه نیز از جمله پروژه هایی است که در آینده نزدیک اجرایی می شود.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.