سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی در نهاوند اعلام کرد

تحویل چهار هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۴۰ بیمارستان

معاون وزیر راه و شهرسازی در نهاوند اعلام کرد چهار هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۴۰ بیمارستان تحویل می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدجعفر علیزاده بعد ازظهر امروز جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان کوثر نهاوند  گفت: دولت برنامه‌ریزی مدون و هدفمندی را در راستای ارتقای سطح سلامت و بهداشت و درمان در کشور در حال اجرا دارد که ماهم در این زمینه در حال تلاش هستیم    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ارائه پیشنهاد در برنامه ششم توسعه و تأکید بر تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار، گفت: سال ۹۴ ازنظر اعتباری به دلیل کاهش شدید قیمت نفت و مسائل ناشی از تحریم‌ها سال بسیار دشواری بود.
 
علیزاده افزود: هم‌اکنون ۱۰۰ بیمارستان با بیش از ۲۰ هزار تختخواب در کشور در حال احداث است که تا پایان سال ۴۰ بیمارستان  جدید به آنها افزوده می شود.

وی گفت: بیمارستان174 تختخوابی نهاوند در حال حاضر پیشرفت فیزیکی  خوبی دارد و  این پروژه  از نظر استاندارد های روز دنیا یک بیمارستان عمومی با بخش‌های تخصصی داخلی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان می باشد. 

 علیزاده افزود: اعتبار مصوب برای تکمیل این بیمارستان در سال گذشته نزدیک به 9میلیارد تومان بود که حدود ۵ میلیارد تومان از آن تخصیص یافت و در سال جاری نیز پیش بینی می شود ۷ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص پیدا کند.


انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.