سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به نشر منتشر کرد:

چاپ دوم کتاب «بچه های عاشورا» در کمتر از یک ماه

کتاب «بچه های عاشورا» در کمتر از یک ماه به چاپ دوم رسید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مجموعه کتاب «بچه های عاشورا»، منتخب ششمین دوره پویش کشوری مطالعاتی «روشنا» اثر طاهره ایبد، روایتگر جوانان و نوجوانان قهرمانی است که در کنار امام حسین(ع)، فداکاری‌ها و دلاوری‌های بسیاری انجام داده‌اند.

این کتاب عاشورایی، برای گروه سنی کودک و نوجوان توسط انتشارات به‌نشر  برای دومین بار به چاپ رسید.

کتاب «بچه های عاشورا» در سه فصل «مرد میدان» روایت قاسم فرزند حسن بن علی(ع) با تصویرگری بیوک ملکی، «از غریبه ها می ترسم» روایت محمد فرزند سعید بن عقیل با تصویرگری پژمان رحیمی زاده و «جنگجوی کوچک» روایت عبدالله فرزند حسن بن علی(ع) با تصویرگری فرشید شفیعی، تهیه شده و با تصویرسازی هایی به واقعه بزرگ کربلا برای نسل امروز پرداخته است.

این کتاب با نقل سه داستان از واقعه کربلا، این هدف را دنبال می کند که نسل کودک و نوجوان امروز را با توصیف شرایط سختی که امام حسین(ع)، خانواده و یارانش در آن روز داشتند آشنا سازد.

کتاب «بچه های عاشورا » در 48 صفحه ، قطع رقعی و شمارگان 5 هزار نسخه در چاپ اول و 5 هزار نسخه در چاپ دوم، با قیمت 40 هزار ریال منتشر شده است.

علاقه مندان به تهیه مجموعه «بچه های عاشورا» می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه های به نشر در سطح شهر مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلگرام 09027652008و سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس بگیرند.انتهای پیام// ا ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.