سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتباط فردوسی پور با کوچ دسته جمعی پرسپولیسی ها به استقلال

مدیر عامل باشگاه استقلال در آخرین تمرین تیمش پیش از دیدار با سایپا حاضر شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ آخرین تمرین شاگردان منصوریان پیش از دیدار با سایپا ظهر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

پیش از شروع تمرین امروز استقلال در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی، تیم رسانه ورزش نیز تمرین داشت که عادل فردوسی پور هم در این تیم حضور داشت.

عادل فردوسی پور با استقلالی ها روبرو شد و با آنها به گفتگو و خوش و بش پرداخت و از طرفی دیگر او و منصوریان با یکدیگر عکس یادگاری انداختند و نکته جالب توجه اینکه حمید استیلی نیز آنجا حضور داشت.

عارف محمدوند پیشکسوت سابق پرسپولیس و مربی تیم پایه های بشیکتاش نیز امروز در تمرین استقلال حاضر شد و برای دقایقی با منصوریان به گفتگو پرداخت.

سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در آخرین تمرین این تیم پیش از دیدار با سایپا حضور پیدا کرد و به همراه پندار توفیقی ناظر تمرین آبی پوشان شد.

خسرو حیدری که به دلیل مصدومیت در تمرینات حاضر نشده بود در تمرین امروز شرکت کرد و به احتمال کم می‌تواند در دیدار فردا آبی‌پوشان را همراهی کند اما همچنان وضعیت حضور در برابر سایپا در هاله ای از ابهام قرار دارد .

سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال زودتر از دیگران تمرین آبی‌پوشان را به دلیل عیادت منصور پورحیدری ترک کرد و بیمارستان رفت.

تیم استقلال پس از این تمرین اردوی خود را برپا خواهد کرد تا برای بازی فردا مقابل سایپا آماده شود.

 یک هنرمند نقاش، عکس عادل فردوسی‌پور را طراحی کرد بود و دوست داشت با حضور علی منصوریان از این عکس رونمایی کند.

عباسی مدیر عامل سابق تراکتورسازی برخورد گرمی با علی منصوریان داشت و بیشتر در مورد آخرین شرایط استقلال با سرمربی آبی‌پوشان صحبت کرد.

 در بازی تیم رسانه عادل فردوسی‌پور و منصوریان کری خوانی کردند.

عادل فردوسی‌پور در پایان مسابقه چند پنالتی به حسینی گلر دوم استقلال زد که دروازه‌بان آبی‌پوشان همه ضربات را مهار کرد.

در پایان تمرین امروز استقلال، علیرضا منصوریان جلسه ای را با رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه برگزار کرد و در این جلسه افتخاری قول داد که هر چه زودتر مشکلات مالی بازیکنان را حل کند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.