سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

آخرین وضعیت پروژه پردیسبان

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: هنوز هیچ تغییری در شرایط صدور مجوز برای پروژه تورریستی- تفریحی پردیسبان در حوزه استان قزوین به وجود نیامده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ جمال انصاری افزود : با توجه به اینکه این پروژه مجوزهای لازم را ندارد، بنابراین فعالیت ساخت و ساز در آن متوقف شده و جدیدا هیچ تبلیغاتی برای این پروژه صورت نگرفته است.



وی افزود : تعداد اندکی از سهامداران و برخی از افرادی که در اجرای اولیه پروژه همکاری کرده بودند برای مطالبه حقوق و سهام خود به دادگستری مراجعه کردند و برای آنها پرونده تشکیل شد که  برخی از این پرونده‏‌ها در دادگاه حقوقی منتهی به حکم و برخی نیز در مرحله رسیدگی است.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه شکایت کیفری پیرامون اصل این موضوع از ناحیه سهامداران مطرح نشده است ، گفت : مدیران وقت شرکت در سال‎های اخیر تلاش کرده‎اند رضایت سهامدارانی که پیگیر گرفتن اصل سهام و یا سود آن هستند را جلب و یا با آنها تسویه کنند، این در حالی است که همچنان تعداد زیادی از سهام سهامداران هنوز باقی مانده است.

مجتمع تورریستی- تفریحی پردیسبان در شمال آزادراه  قزوین _ تهران به مساحتی بالغ بر 850 هزار مترمربع در شهرستان آبیک استان قزوین از سال‌ها پیش در حال اجرا و جذب سهامدار بود، این پروژه مانند دیگر پرونده‌های ساخت و ساز غیرقانونی از جمله شاندیز، در دستور کار دستگاه‌های نظارتی قرار گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.