سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مشارکت 35 درصدی مردم چادگان در سرشماری اینترنتی

بخشدار مرکزی چادگان گفت: طبق آمار اعلام شده تا تاریخ 28 مهرماه 35 درصد از مردم چادگان به صورت اینترنتی ثبت نام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود این آمار به 40 درصد هم برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا لطفی بخشدار مرکزی چادگان در جلسه سرشماری عمومی نفوس و مسکن، اظهار کرد: طبق آمار اعلام شده تاکنون 35 درصد از مردم چادگان به صورت اینترنتی ثبت نام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا 30 مهرماه آمار ثبت نامی شهرستان به 40 درصد برسد.

مهدی اسدپور فرماندار شهرستان چادگان نیز در این مراسم اظهار کرد: آمار نفوس و مسکن هر 10 سال اجرا می‌شود که در دیدار مسئولین طرح نفوس و مسکن با مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور بر اهمیت و حساسیت طرح آماری رهنمودهای جامعی را ایراد داشتند و مراجع عظام هم بر امر سرشماری تأکید  داشتند.

وی اظهار داشت: برای پیشرفت هر کشوری نیازمند وجود اطلاعات و آمار دقیق جمعیت هر شهر، روستا و استان نیاز است تا با وجود این اطلاعات برنامه‌ریزی صحیح برای اهداف توسعه‌ی کشور اقدام شود.

رئیس ستاد سرشماری چادگان با بیان این که روستاهای شهرستان چادگان گسترده و پراکنده هستند گفت: شهرستان چادگان دارای دو شهر چادگان و رزوه و همچنین 63 روستا است که شایسته است مأموران آمارگیر به‌عنوان نمایندگان دولت در سرشماری در ثبت و اخذ و انتقال آمار دقت لازم داشته باشند.

وی از ادارات و نهادهایی که در امر ثبت نام اینترنتی همکاری لازم را داشتند تشکر کرد و تصریح کرد: ثبت نام اینترنتی تا 30 مهرماه در کشور تمدید شد که انتظار می‌رود کلیه ادارات شهرستان و کافی‌نت‌ها همچنان در ثبت نام اینترنتی همکاری‌های لازم را داشته باشند.

اسدپور بیان داشت: جهت اعزام مأموران سرشماری نفوس مسکن در شهرستان چادگان ادارات این شهرستان همکاری‌های لازم را دارند که امیدواریم با همکاری مسئولان ادارات کلیه اطلاعات آماری شهرستان در سامانه ثبت شود تا مسئولین شهرستان، استان و کشور در برنامه‌ریزی‌های برای توسعه و پیشرفت کشور اقدام نمایند.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.