سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

بیش از 12 هزار رأس دام تلف شده در خراسان جنوبی بیمه بودند

در شش ماهه اول امسال بیش از 12 هزار رأس دام تلف شده در استان تحت پوشش بیمه بوده اند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در شش ماهه اول امسال بیش از 12 هزار دام تلف شده با ارزش 20 میلیارد ریال در استان،بیمه بوده اند.

غنچه افزود: بیش از 11 هکتار گندم خسارت دیده به ارزش 17 میلیارد ریال و 199 راس دام سنگین تلف شده به ارزش 1 میلیاردو 655 میلیون ریال نیز در استان بیمه بوده اند.

وی گفت: در سال زراعی 95-94 بیش از 15 هزار و 700 هکتار از سطح زراعت،13 هزار و 500 هکتار از باغ ها و بیش از 420 هزار راس دام،در استان بیمه شده اند.

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان با بیان اینکه نزدیک به 34 هزار و 500 نفر از کشاورزان،باغداران و دامداران در استان محصولات خود را بیمه کرده اند،افزود: نزدیک به 42 میلیارد ریال حق بیمه بابت بیمه محصولات استان دریافت شده است.

غنچه با بیان اینکه در بیمه باغ های استان نزدیک به 40 درصد افزایش داشته ایم،گفت: بیشترین محصولات بیمه شده در زمینه ی محصولات باغی زرشک،پسته،زعفران و بادام، در زمینه ی محصولات زراعی گندم و جو و در زمینه ی دام گوسفند و بز هستند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.