سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

درمان رایگان مردم در مناطق محروم دیشموک

جمعیت هلال احمر کهگیلویه گفت: در راستای اجرای طرح سلامت در مناطق دور افتاده و محروم بخش دیشموک علاوه بر ویزیت رایگان، داروی رایگان نیز بین مردم توزیع کرده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جمعیت هلال احمر کهگیلویه در راستای خدمات انسان دوستانه و خیرخواهانه خود با شناسایی مناطق محروم در سفر به دور افتاده ترین مناطق این شهرستان خدمات مختلفی را به مردم محروم ارائه می دهد.

یکی از این نوع خدمات توزیع داروی رایگان در مناطق سخت گذر و محروم بخش دیشموک است.

جمعیت هلال احمر با پزشک معتمد خود و با همکاری شبکه بهداشت با نیاز سنجی، داروهای مورد نیاز مردم را در این فصل سرد از سال با سرکشی مستمر توزیع می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه روز پنجشنبه در بازدید از روستاهای رود سمه و سرگچ دیشموک گفت: این روستاها از محرومیت عمیق رنج می برند.

سید عادل رهبریان با اشاره به اجرای مستمر طرح سلامت در سطح مناطق محروم اظهار داشت: معادل 30 میلیون ریال داروی رایگان در این روستاها توزیع شد.

وی بیان کرد: علاوه بر توزیع داروی رایگان 50 بسته لوازم التحریر و 50 بسته اقلام خوراکی نیز در این 2 روستا توزیع شد.

رهبریان بیان کرد: نبود امکانات بهداشتی و درمانی در این روستاها، یک تهدید جدی برای کودکان محسوب می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه از همکاری شبکه بهداشت و درمان و خیران شهرستان در تامین داروها و اقلام فرهنگی و خوراکی تقدیر کرد.

روستاهای سرگچ و رودسمه دیشموک با بیش از 75 خانوار از جمله روستاهای محروم بخش دیشموک از کمترین امکانات بهداشتی بهره مند هستند.

بخش دیشموک با جمعیتی بالغ بر 24 هزار نفر در 95 کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.


انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.