سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر؛

معرفی یک بوشهری به‌عنوان یکی از نخبگان اقتصادی جهان اسلام

یک بوشهری به عنوان یکی از نخبگان اقتصادی جهان اسلام معرفی شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در هفتمین کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام که در مالزی، برگزار شد از 10 نخبه اقتصادی جهان اسلام تقدیر شد که یکی از این افراد، مهدی یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس بود.

یوسفی دلیل انتخاب خود را افزایش تولید و صادرات کالا در منطقه ویژه پارس عنوان کرد.

 کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام با هدف ارائه توانمندی‌های کشورهای مسلمان جهان و بررسی راهکارهای افزایش سرمایه گذاری و حضور شخصیت‌های برجسته اقتصادی دنیای اسلام در کوالالامپور مرکز مالزی برگزار شد و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس به عنوان نماینده ایران در کنفرانس تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام در این کنفرانس مدل اقتصادی مبتنی بر دکترین اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

مرضیه افخم سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی نیز از مهمانان ویژه این مراسم بود.

دانشمندان بسیاری از جهان اسلام در این کنفرانس که همه ساله به همت سازمان همکاری‌های اسلامی برگزار می‌شود، گرد هم می‌آیند و مدل‌های موفق اقتصادی و راهکارهای افزایش سرمایه‌گذاری در این کشورها به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.

 کنفرانس سرمایه گذاری و تجارت جهان اسلام از موثرترین و قدرتمندترین رویدادهای در حال رشد، برای ایجاد فرصت های همکاری بین کشورهای اسلامی شناخته شده و فرصتی مناسب برای بسط و توسعه نفوذ بخش های دولتی و خصوصی در کشورهای اسلامی است.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.