سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار هوای سرد در نوار شمالی+جدول

تحلیل اخرین دادها ونقشه های پیش یابی هواشناسی استقرارهوای سرد و پرفشار را در نوار شمالی کشور طی سه روز آینده نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،تحلیل اخرین دادها ونقشه های پیش یابی هواشناسی استقرارهوای سرد و پرفشار را در نوار شمالی کشور طی سه روز آینده نشان می دهد؛ همچنین طی سه روز آینده برای سواحل غربی دریای خزر افزایش ابر و بارش باران پیش بینی می شود. 

در دیگر مناطق کشورجوی به نسبت پایدارحاکم خواهد شد و در روز جمعه به سبب تقویت جریانات شمالی در غرب سواحل دریای خزر بر میزان بارش ها در این مناطق افزوده خواهد شد. 

شایان ذکراست در بعدازظهر روز جمعه و طی روز شنبه در مناطق مرزی غرب و جنوب غرب کشور پدیده باد و گردوخاك و درنتیجه کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

دریای خزر مواج خواهد بود

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد اصغری کارشناس هواشناسی در خصوص آب و هوای کشور  عنوان کرد: طی ساعت های اخیر شاهد بارش در کرانه های دریای خزر و با شدت کمتر در شمال شرق و غرب کشور بوده ایم؛ علاوه بر این، دریای خزر  مواج پیش بینی شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: طی 24 ساعت آینده در کرانه های دریای خزر و شمال غرب کشور به ویژه در استان آذربایجان شرقی شاهد ادامه بارندگی و در برخی دیگر از استان ها از جمله خراسان رضوی و آذربایجان غربی از فردا شاهد ریزش هوای سرد خواهیم بود؛ همچنین در استان تهران، موج ضعیف بارندگی از غرب عبور می کند.



آب و هوای کشور در یک نگاه:



جدول آب و هوای مناطق مختلف کشور:







انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.