سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

آئین افتتاحیه رویداد کارآفرینی هم نت آب در دانشگاه صنعتی اصفهان

آئین افتتاحیه نخستین رویداد کارآفرینی هم نت (همکاری، مشکل گشایی، نوآوری و توانمندسازی) آب در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس دفتر بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان ، ارایه فرصت های کسب و کار و چالش ها در بخش های آب آشامیدنی و بهداشت و گردآوری ایده های کاربردی در این حوزه ،ارایه طرح کسب و کار شرکت کنندگان به زبان قابل فهم و جذاب برای صاحبان سرمایه و فراگیری مهارت های اولیه مدیریت و راهبری یک کسب و کار نوپا را ازاهداف برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی هم نت آب اعلام کرد .

شقایق حق جوی جوانمرد، با بیان اینکه در این رویداد علمی، اساتید دانشگاه، محققان، مدیران و کارشناسان رو در رو با شرکت کنندگان در زمینه فرصت های موجود در صنعت آب آشامیدنی و بهداشت به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت، افزود: در هم نت آب سعی داریم، روی حل بخشی از مسائل آب کار کنیم که منجر به خلق ارزش پایدار، کوچک، خصوصی و قابل مدیریت در این هم نت می شود .

وی با تأکید بر اهمیت منجر شدن راه حل های ارایه شده به کسب و کار، ابراز امیدواری کرد :که راه حل‌های پیشنهادی در این رویداد با کمک به سیاست‌گذاران این حوزه مهم، شکل دهنده تعامل خوب، سازنده و مؤثر میان شرکت‌کنندگان باشد.

رئیس دفتر بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان ، با اشاره به اینکه پس از روشن شدن ایده‌های تیم‌های مختلف، این ایده ها با کمک اساتید و مسئولانی که در حوزه آب مشغول فعالیت هستند به سمت کسب و کار حرکت خواهند کرد، افزود: این رویداد زمینه ساز ارایه فرصت های موجود برای شرکت ها و افراد مستعد به منظور گردآوری ایده های کاربردی حوزه آب آشامیدنی و بهداشت و بهره گیری از آنها برای تبدیل به یک مدل و طرح کسب و کار خواهد شد.

شقایق حق جوی جوانمرد ،گفت : تیم های برتر امکان بهره مندی از تسهیلات تأمین کنندگان منابع مالی در بهینه سازی مصرف آب، بهره مندی از توانمندی های فنی و ارتباطی شرکت آب منطقه ای، آب و فاضلاب روستایی و شهری و همچنین اساتید دانشگاهی و نخبگان در طول فرآیند تجاری سازی را خواهند داشت.

نخستین رویداد کارآفرینی هم نت آب با همکاری مشترک دانشگاه صنعتی اصفهان و بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان تا 30 مهرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.