سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

راه اندازی 2 رشته جدید در دانشکده فنی و حرفه ای سما مراغه

2 رشته جدید در دانشکده فنی و حرفه ای سما مراغه راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما مراغه گفت: افزایش 15 درصدی جمعیت دانشجویی این دانشکده در سال جاری قابل پیش بینی است.

ایزدی گفت: پذیرش دانشجو در این 2 رشته در مقطع کاردانی جزو نیازها و فرصت های شغلی آتی این شهرستان است.

وی با اشاره به وجود 750 دانشجو در 24 رشته این دانشکده افزود: رشته های مدیریت خانواده، صنایع چوب، مکانیک خودرو و صنایع غذایی نیز از ترم گذشته در این دانشکده ایجاد شده است.

معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی مراغه با اشاره به اینکه ثبت نام دوره های کاردانی پیوسته بدون آزمون در نیمسال اول سال تحصیلی جاری همچنان ادامه دارد، گفت: علاقه مندان در صورت داشتن مدرک دیپلم/تمامی رشته ها/ می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://www.azmoon.org یا مراجعه حضوری نسبت به ادامه تحصیل در این دانشکده اقدام کنند.

ایزدی به فعالیت مدارس سما در زیر مجموعه این مرکز آموزشی و فرهنگی نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بیش از 900 دانش آموز در مدارس سما مراغه و از جمله مدارس هوشمند مقطع ابتدایی این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

مرکز آموزشی و فرهنگی سما به عنوان یکی از زیرشاخه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه است که مدارس آن در سال 1371 شمسی در مراغه تاسیس شد و دانشکده فنی وحرفه ای سما در سال 1384 شمسی با مساحتی بیش از 6 هزار و 500 مترمربع زیربنا با رشته های حسابداری، معماری و ساختمان راه اندازی شد.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.