سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

مشارکت 90 درصدی مردم آمل در سرشماری اینترنتی

مردم آمل در سرشماری اینترنتی مشارکت 90 درصدی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد منفرد، فرماندار ویژه آمل گفت: مرحله دوم سرشماری نفوس و مسکن سال 95 به صورت دستی از صبح امروز با مراجعه حضوری ماموران آمارگير به درب منازل آغاز شد.

منفرد با اشاره به افزايش مشارکت بالای شهروندان آملی در نام نويسی اينترنتی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن به مشارکت بیش از 90 درصد شهرها و بخش‌های آمل در سرشماری اشاره کرد و افزود: در بخش مرکزی 84/84، بخش امام‌زاده عبدالله 91/4 درصد، بخش دابودشت بیش از 97 درصد و در بخش دشت سر نیز 73/3 درصد مشارکت صورت گرفته است.

وی به مشارکت 50 درصدی شهروندان آملی در سرشماری به روش اينترنتی که از سوم مهر ماه آغاز شد اشاره کرد و گفت: 68 هزار خانوار با جمعيتی بالغ بر 206 هزار نفر در سامانه سرشماری ثبت نام کردند که سه درصد بيشتر از ميانگين متوسط مازندران است.

فرماندار ویژه آمل افزود: برگزاری جلسه‌ های مختلف و بازديدهای مستمر از بخش‌ها و سطح اين شهرستان، همکاری خوب ادارات و نهادها و ايجاد 21 پايگاه رايگان برای نام نويسی اينترنتی در افزايش مشارکت مردم آمل در اين طرح موثر بود.

منفرد با بيان اينکه مرحله دوم سرشماری نفوس و مسکن سال 95 به صورت دستی از 28 مهر ماه با مراجعه حضوری ماموران آمارگير به درب منازل آغاز شد، گفت: 119 نفر بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی و آزمون به ‌عنوان مامور آمارگير انتخاب وکارت شناسايی برای آنها صادر شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.