سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان

انجام بیش از 100 هزار بازرسی صنفی

مدیر بازرسی و نظارت صنعت و معدن و تجارت سیستان وبلوچستان گفت: بیش از 100 هزار بازرسی از واحد های اقتصادی طی شش ماه نخست سال از واحد های صنفی در سیستان وبلوچستان انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،محمد رفیع سلطان زاده اظهار کرد: از کل بازرسی های صورت گرفته در سیستان وبلوچستان 3هزار و 132 واحد صنفی متخلف با تعداد سه هزار و 335 تخلف شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه برای این واحد های صنفی پرونده تشکیل شده است تصریح کرد: پرونده این واحد های متخلف به تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی ارجاع داده شده است.

وی در مورد ارزش ریالی پرونده های متخلف صنفی در 6 ماهه نخست سال جاری خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این پرونده ها 14 میلیارد و 900 میلیون ریال بوده است.

سلطان زاده افزود: طی همین مدت نیز 829 گشت مشترک با دستگاه های مرتبط از جمله تعزیرات، بهداشت، غذا و دارو، استاندارد و ... برگزار شده است.

وی با اشاره به مشارکت هم استانی ها در امر گزارش تخلف از واحد های صنفی گفت: گزارش هایی خبری به اداره مشارکت های مردمی سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان وبلوچستان به صورت تلفنی از طریق سامانه 124و از طریق ناظرین افتخاری به صورت حضوری داده شده است.

مدیر بازرسی و نظارت صنعت و معدن و تجارت استان اذعان کرد: پس از بررسی های صورت گرفته از هزار و 115 گزارش مردمی 587 گزارش منجر به کشف تخلف، 514 مورد غیر متخلف اعلام شده و 14 گزارش نیز در دست بررسی است.

برچسب ها: انجام ، بیش از ، 100هزار ، بازرسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.