سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کشف سه کیلو گرم انواع مواد مخدر در روانسر

در سال 94 سه کیلو گرم انواع مواد مخدر در روانسر کشف شد و در این راستا 35 نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر روانسر گفت: در سال 94 سه کیلو گرم انواع مواد مخدر در روانسر کشف شد و در این راستا 35 نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند

فرماندار شهرستان روانسر گفت: در شش ماهه نخست سالجاری نیز دو کیلو و 423 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و 23 نفر دستگیر شده‌اند

حسین ویسمرادی گفت: برای ارتقای امنیت در عرصه های مختلف نیازمند مشارکت مردم هستیم و بدون مشارکت مردم به ویژه در موضوع امنیت اجتماعی کاری پیش نخواهد رفت.

وی گفت:احساس مسئولیت مردم این شهرستان به ویژه در مسائل اجتماعی یکی از شاخصه های برجسته مردم شهرستان روانسر است و مردم این شهرستان هر جایی که کوچکترین مسائل اجتماعی را مشاهده می کنند به مسئولین انعکاس می دهند.

فرماندار روانسر اظهار داشت: ما به عنوان خدمتگزاران مردم باید در این زمینه چاره اندشی و سپس آینده نگری کنیم و با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها، میزان تهدیدهای اجتماعی را کاهش دهیم .

ویسمرادی ادامه داد: اعتیاد به مواد مخدر صنعتی یک پدیده بسیار خطرناک و غیرقابل جبران است که باید با برنامه ریزی دقیق تمام تلاش خود را برای پیشگیری از افزایش مصرف این مواد بکار بگیرم.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.