سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

روزی پر حادثه در اهواز

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز کشف جسد در رودخانه کارون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حق شناس گفت: روز گذشته طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر رویت جسدی کنار رودخانه کارون در ساحلی کارون جنب پل عامری اطلاع داده شد.

حق شناس اضافه کرد: تیم امداد و نجات آبی با پشتیبانی خودروی امداد و نجات، چهار دقیقه بعد از دریافت گزارش در محل حادثه حاضر شدند و ضمن انجام عملیات جسد را از آب خارج کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: شخص مغروق، مذکر و حدوداً ۳۰ ساله بود که پس از خارج ساختن به منظور طی مراحل قانونی و بررسی علت فوت تحویل عوامل نیروی انتظامی مستقر در محل شد

وی همچنین به حادثه ای دیگر در اهواز اشاره کرد و افزود: عصر روز گذشته شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر برخورد شدید خودرویی به گاردریل در مسیر غیزانیه بعد پلیس راه خبر دادند.

حق شناس عنوان کرد: تیم آتش نشانی در کمترین زمان خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو با گاردریل جاده برخورد و باعث فوت راننده خودرو شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری، فرد فوت شده را خارج و به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.